אנא המתן ...

מידעטק העלתה לאויר את האתר של כביש 6 חוצה צפון

כביש 6 חוצה צפון הכולל שני מקטעים חדשים 'מקטע יוקנעם' ו 'מקטע סומך'. הרישום לכביש הינו בנפרד מהרישום לכביש 6 המרכזי . כל הקשר עם מאות אלפי המנויים הפרטיים יתבצע באמצעות אתר אינטרנט שפותח ע"י חברת מידעטק המיישמת את מערכת Priority בכביש 6 חוצה צפון.

האתר שעוצב ותוכנן לשימוש מהיר ונוח הן במחשבים והן בטלפוונים סלולריים מציג מידע על הכביש, תעריפים והודעות על מצב התנועה בזמן אמת. מאפשר רישום מנויים ורכבים לכביש וכן הכנסת פרטי כרטיס אשראי לתשלום על נסיעות עתידיות. כל מנוי בכביש יכול להכנס לאתר, לעדכן את הרכבים ואת פרטיו האישיים, ולצפות בנסיעות וחשבוניות שלו בכביש. כל הנתונים מהאתר מתעדכנים בזמן אמת מול מערכת ה Priority שהוטמעה ע"י מידעטק.

מידעטק מתמחה בפיתוח אפליקציות WEB על גבי ה Priority. למידע נוסף

עוד סיפורי לקוחות ופרוייקטים חדשים

אתר ההזמנות החדש של אהבה ים המלח עלה לאויר

עלה לאויר אתר הזמנות מפיצים חדש ומתקדם שפותח ע"י חברת מידעטק המיישמת את מערכת ה Priority באהבה ים המלח. האתר מאפשר לכל מפיצי החברה לבצע הזמנות ולצפות בדוחות בצורה נוחה, פשוטה ויעילה .

למידע נוסף

האתר החדש של וטמרקט עלה לאויר

וטמרקט , מקבוצת לידור , הינה החברה המקצועית והמובילה בישראל לשיווק והפצה של תרופות, מוצרים וציוד וטרינרי למרפאות וטרינריות, חנויות לחיות מחמד וסיטונאים.

למידע נוסף

אתר ההזמנות החדש של צמח תערובות עלה לאויר

צמח תערובות עברו לאתר חדש ומתקדם שפותח ע"י חברת מידעטק המיישמת את מערכת ה Priority בצמח. האתר מאפשר לכל לקוחות החברה לבצע הזמנות ולצפות בדוחות בצורה נוחה, פשוטה ויעילה .

למידע נוסף

אנחנו יכולים לעזור לך

שלום, נעים להכיר.
שמי שרית ואני מנהלת את תחום האתרים והאפליקציות בחברת מידעטק.

אני אחראית על הביצוע והתפעול של הפרויקטים שאנחנו מייצרים עבור לקוחות מידעטק.

אשמח לשמוע על הצרכים שלך ולהציג לך את הפתרונות המתקדמים ביותר שלנו.